Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAlalou, Ali
TitelReevaluating Curricular Objectives Using Students' Perceived Needs: The Case of Three Language Programs.
QuelleIn: Foreign Language Annals, 34 (2001) 5, S.453-69Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0015-718X
SchlagwörterCollege Second Language Programs; College Students; Curriculum Development; Departments; French; German; Higher Education; Language Enrollment; Second Language Instruction; Second Language Learning; Spanish; Student Needs
AbstractInvestigating students' needs in three foreign language departments in a liberal arts college setting, the study discussed in this article aims to find similarities and differences in language needs among students enrolled in French, German, and Spanish and the extent to which students' perceived needs match the mission the departments have defined for their respective language programs. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Foreign Language Annals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: